Arma 3
- Nuuskajuti
- Ylikersantti
Re: Arma 3
Dayz ei oo kunnol palvelimi t. connectannu 3 tuntia
Nuuskajuti kirjoitti:Dayz ei oo kunnol palvelimi t. connectannu 3 tuntia
Kyllä mä ainakin oon päässy pelaa jo usemman kerran. Pitää ottaa huomioon, että tuo on vielä alpha vaiheessa ja sillä on jo nyt ihan helvetisti pelaajia.
Voit aina koittaa reinstalloida BattleEyen, itsellä tuo auttoi kun oli ongelmia päästä servuille.
- Nuuskajuti
- Ylikersantti
rBoost kirjoitti:Nuuskajuti kirjoitti:Dayz ei oo kunnol palvelimi t. connectannu 3 tuntia
Kyllä mä ainakin oon päässy pelaa jo usemman kerran. Pitää ottaa huomioon, että tuo on vielä alpha vaiheessa ja sillä on jo nyt ihan helvetisti pelaajia.
Voit aina koittaa reinstalloida BattleEyen, itsellä tuo auttoi kun oli ongelmia päästä servuille.
Jep, asensin bis beta patchin (v. 1.6086) sillä on omia servuja jotka toimii paremmin.
Arma 2:n rintamalla on nyt noussut uusi erittäin suosittu modi, jota pitäisi itsekkin testailla kunhan on aikaa:
Day Z
[/quote]
Tätä on itekki tullu hakattua aika reilusti kun tuo ihan Arma ei onnistunut
pirun hauska modi pakko sanoa, jos sen OA omistaa niin pakko koitos ainakin!
Day Z
[/quote]
Tätä on itekki tullu hakattua aika reilusti kun tuo ihan Arma ei onnistunut
Nuuskajuti kirjoitti:Dayz ei oo kunnol palvelimi t. connectannu 3 tuntia
Tulee myöhässä tääki posti mutta...
http://www.dayzcommander.com/
Tota kautta ite pelejä etin, hoituu kaikki päivityksetkin samalla niin servereitä ei ole kun vaatimattomat +4K valittavana
SeaL kirjoitti:eiköhän tuo tule hommattua koska dayz tulee kokoversiona tolle pelille kait?
Oon jostain lukenut huhupuheita että ne tekis siitä kunnon stand-alone version, mutta en oo paljoa perehtynyt asiaan.
Ja stand-alone = maksullinen, näin ainakin uskoisin, mutta eipä juurikaan haittaa ku ne saa sillä tavalla lisää varallisuutta ton pelin kehittämiseen, muutamaan otteeseen itteltä pelin bugien takia hävinnyt niin paljon hyvää/parasta mitä pelistä löytyy tavaraa, mutta alpha on alpha ^^
Bring Up This Post
Joo eli alpha versio pelistä julkaistaan huomenna onko ketä kaikkia ostamassa heti meikän lisäks?!
Joo eli alpha versio pelistä julkaistaan huomenna onko ketä kaikkia ostamassa heti meikän lisäks?!
Xana8U kirjoitti:Bring Up This Post
Jos alphan ostajat ei saa kokoversiota = en osta.
Latexi kirjoitti:Xana8U kirjoitti:Bring Up This Post
Jos alphan ostajat ei saa kokoversiota = en osta.
Alphan ostaja saa koko pelin betan jälkeen.